Hayat Hikayedir. Ve Bir İnsanı Sevmek, Onun Hikayesini Sevmektir." Ve Ben Hikayesini Seveceğim Kişinin Hiç Ummadık Zamanda Karşıma Çıkacağına İnanıyorum...🌿🌾
Sonra belki çay içeriz.
Şansımız varsa yağmur da yağar.
Damlalara huzur yüklemece oynarız.
Benim damlam seninkini alnından öper.
Güzel şeyler olur belki.
Sen gel bence.