O kadar saçma sapan bir dünyadayız ki.
O kadar saçma insanlar mevcutki yarın bayram ve bayramın mübarek olsun bile diyemeyeceğim insanlar var ve tabiki aralarında her an gözyaşı döktüğüm ilk göz ağrım ilk göz yaşım da ne olacak sanki bir avuç toprakla birlikte hiç yaşanmamış olacaz nedir kibir inat öfke fesatlık şeytanlik çekememezlik kirlilik o kadar sarmışki coğrafyayı ne etsen boş yapışkan gibi değilmi.
Ne kadarda yakından ve arada uçurum,
İnsanlar evler aramızda duvarlar gibi
Biliyorum sana giden yollar kapalı!
Üstelik sende hiç bir zaman sevmedin....