O kadar saçma sapan bir dünyadayız ki.
O kadar saçma insanlar mevcutki yarın bayram ve bayramın mübarek olsun bile diyemeyeceğim insanlar var ve tabiki aralarında her an gözyaşı döktüğüm ilk göz ağrım ilk göz yaşım da ne olacak sanki bir avuç toprakla birlikte hiç yaşanmamış olacaz nedir kibir inat öfke fesatlık şeytanlik çekememezlik kirlilik o kadar sarmışki coğrafyayı ne etsen boş yapışkan gibi değilmi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne kadarda yakından ve arada uçurum,
İnsanlar evler aramızda duvarlar gibi
Biliyorum sana giden yollar kapalı!
Üstelik sende hiç bir zaman sevmedin....