Tam Kur'an'la, zikirle, sünnetle buluşmuşken şeytan ve şeytanlık yapanlar beni nasıl da yoldan çıkardı. O dost edindiklerim vahiy bana ulaşmışken, hakikati öğrenme imkanına kavuşmuşken Allah'tan, rasulünden ve müslümanlardan uzaklaştırdı. Kur'an yerine başka kitapları hayatıma soktular. Peygamber yerine başka kişileri öne almamı söyleyip durdular. Sözleriyle, hayat tarzlarıyla, albenili kafirlikleriyle hayat kıblemi etkilediler. Zamanla kur'an ve sünnet'e danışmak yerine başkalarına danışır oldum. Peygamberin yolunu değil başkalarının yolunu takip etmeye başladım. Müslümanlar yerine başkalarıyla uyum içinde oldum. Beni böyle saptıranlar bazen evimin içindekilerdi. Bazen komşularım, bazen akrabalar, öğretmenler, yazarlar, önderler, medya... Ne kadar kalabalıklar.