zehra

zehra
@Ultraviolexray
Ama aşık olmak sevmek demek değildir.Nefret ederken de aşık olmak mümkündür.Unutma bunu!
Reklam
Neyse düşününce kafam karışacak,doruklara sevdalancaz. Bir gülüşe kancaz.
Yedi kere düş,sekiz kere kalk.
Merhabalar efenim,nasılsınız?
Ne derin kudreti var, O güzel gözlerinin... Ne uzun kirpikleri var, O kara gözlerinin...