GT var gardaş
Efe ve Mine gibi...
Onur ve Zeynep gibi...
Burak ve Mert gibi...
Enes ve Nefes gibi...
Ege ve İzmir gibi...
Umut ve Miray gibi...
Olalım mı sevgilim?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz birbirimize aşık değildik ben ona aşıktım onun benden haberi bile yoktu sonra birbirimize aşık olduk , adı daha sonra aşk oldu çünkü aşk iki kişiliktir. bu aşk oyununda ben tektim be sevgilim sonra sen geldin :)
㋡ Narin ㋡
@_narinim_
·
Asla birlikte olmayacak birine aşık olmak hakkında bir kitap yazsaydın,son cümlesi ne olurdu?