...UmMir...

...UmMir...
@UmMir
GT var gardaş Efe ve Mine gibi... Onur ve Zeynep gibi... Burak ve Mert gibi... Enes ve Nefes gibi... Ege ve İzmir gibi... Umut ve Miray gibi... Olalım mı sevgilim?
En güzeli de beklerken hayal kırıklığı yaşamak :')
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkana bakma, o tarafa gitmiyorsun...
Eskilerden
Biz birbirimize aşık değildik ben ona aşıktım onun benden haberi bile yoktu sonra birbirimize aşık olduk , adı daha sonra aşk oldu çünkü aşk iki kişiliktir. bu aşk oyununda ben tektim be sevgilim sonra sen geldin :)

㋡ Narin ㋡

@_narinim_
·
Asla birlikte olmayacak birine aşık olmak hakkında bir kitap yazsaydın,son cümlesi ne olurdu?
Can Sıkıntısından Yapılan Anket