5 Yaşımda babamın yazdığı öykülerle başlayan okuma serüvenim tüm heyecanıyla devam ediyor...Okumak benim için nefes almak gibi fakat ,nefesimin istediğim tüm kitapları okumaya yetmeyeceğini biliyorum.
" Öfkeliydim , kendime karşı öfkeliydim. Bana hep böyle olur. Kelimelerin tadını unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır , içimde ne varsa ,tuttuğum ne varsa boşaltırım , bitmez tükenmez bir gevezelik başlar."
"İnsanların isyancı doğduğunu , okulun ise onları boyun eğen , kaderine razı olan , evcilleştirilmesi daha kolay varlıklar haline getirdiğini söylerdi. "