Yooooooooooook

Yooooooooooook
@Umayn
Hayatan nefret eden bir insan... Hatice hayallerimin gerçek yanı :) iyikim Ruveyda ablaların gülü
Reklam
Ölmek istiyorum ya ölmek neden? neden? nedenn?💔💔💔💔💔 Onu duyacağıma ölsem daha iyiydi

Yooooooooooook

@Umayn
·
= Benim sevdigim kadinda boyle yaptiysa başkasına lafim yok dedi 😭 Neden sevdiğin halde çektirdin bana?
İlişkiler
= Benim sevdigim kadinda boyle yaptiysa başkasına lafim yok dedi 😭 Neden sevdiğin halde çektirdin bana?
İlişkiler
Unutmak kolay değil kim olursa olsun = ama imkansızda degil Alıntı " Hatice❤💜❤💜
1000Kitap
Reklam