Sen yağmur olup inmeyi beklerken
Ben bulutların altında ismini sayıklardım
Dua gibi yağmur olup gönlüme düş diye
Gökkuşağının dibindeki hayallerimin bekçileri isyan etmiş vadettiğin umut nerede!
Düşlerim yağmalanmış
Hüzün toprağıma sarılmışken sen hâla beklemektesin
Beklediğin yer maviyemi yakın
Peki neden hâla karanlık bulutların içindesin
Çatlamış ellerime merhametin nerede !
Suyu çekilmiş yüreğimin
Göğün arkasından güneşe yakın
Gel gitten habersiz ayın
Hani şimdi senin sevdan nerede
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sesinin tınısı soluksuz bırakır yüreğimi
Yürüyüşlerini delirmemek elde değil
En güzel resim leri seçiyorum aklımda
Senin bile görmediğin
Her gün her dakika her an dönüyor
Etrafımda
Öyle bi sarhoşluk ki bu şafağı da koklasam
Geceyide sendeki kokun kadar değil
Tarifsiz bir tarifi var kelimeler dile gelse dilsiz kağıda düşse elsizsiz Bedene bürünse hiç olur.
Öyle bir hiçliktesin işte sol yanım dolup taşarken baktığım yerde yoksun
Mutlu olması gereken şeyler anlattım
Gülümsedi durdu boşluğa daldı
Seven insanın bedduasıdır aslında
^^En mutlu anında dalarsın aklına gelirim inşallah^^
anladım yaktım bir sigara gülümsedim biliyordum
bir gün benide hatırlayacak
Bir buse kondursa heyecandan şah damarı patlayacak insanlarız değil mi
Ne gitmemize izin veriyor nede kalmamıza ötekileştiriyorlar...
belkide de beyaz bir sayfa açıyor sanıyorsun halbuki hep siliyor sildikçe izi lekesi gün yüzüne çıkıyor bir sayfanın kaldığıda muamma her yeri yırtılmış kırışmış ataç tuttursan düzelmez ...
İsmim geçsin dediğin boş bir satır yeter sana ya boş bir satırı yok yada o kadar değerli değilsin anlaşılan