Nail karaman

Pes ettim artık :( Bu son veda
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geri takip
Benim şirim -hiçlik - abone olursanız sevinirm bu benim için teşvik olur🤗🤗🤗 youtu.be/Hz3zvJQDLBg
Kadın haklıydı adam aşık Kadın kızgındı adam pişman Anlatamamanın imkansızlıktaki inceliğindeki engelline öyle takılıp kalmıştı adam kadın sustu sitemsiz o bekledi çaresiz Kadın mağdurdu adam mağrur Sonra gece oldu Duvarlara anlatıllar her şeyi Ne duyan oldu ne bilen Nemli duvar gibi açıldıkça Açıldı yürek yaraları Ne kadın unuta bildi Nede adam Kadın istiyordu anlasın kırgınlığı Adam istiyordu anlasın nasıl sevdiğini Öyle bir şafağa umutla bakıyorlardı Çaresiz
Şiir