Safiye Duruer

Ağlamak toplumumuzda zayıflık göstergesi olarak atfedilir ya bilâkis böyle değildir. Ağlamak içinde barındırdığı gaye degerindedir eğer ki ağlamak derin duygular barındırıyorsa bilâkis insanın duygularının ve içinin temizliğidir.
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kadın, hayasıyla değerli bir mücevher olarak kalır. Onun süsü, nerede olursa olsun edebidir!"
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı ? 🥀