Ben bir insana nasıl kırılır bilmezdim, yada ağrılarımı açınca sarar sanardım yaralarım iyileşir sanardım , birileri çok sevdiğim dostum çekip gitti dediğinde ben hayret eder düşünürdüm çekip gitmek nasıl bir duygu veya seni terk etmek bilmedim bilememişim, hesaba katmadığım ve heybemde hep ağırlık yapan o zaman dilimi varya işte o zaman ağırlaştıkca benden birşeyler almış götürmüş seyretmeye dayanacak ne yürek nede sağlam göz kalmış... ~ümgü