Büyümenin en sert diliydi belkide , vefasızlığın dost kavramına karışmış olması.
Şimdi biz nasıl büyümeyi sevelim ki, salıncağa sığmayan bedenimiz ve içindeki kalplerimizin bi o kadar çocukluğunu yitirmesi, hangi dilde büyümek güzel olur ki..
°ümmüce