Sorumluluklarının bilincinde bir şekilde nimetlerden istifade etmeye devam ederken "dünyayı kalbinde taşımamayı " başaranlar, bu sınavı geçmiş olurlar.
Yaşamındaki güzellikleri, harikalıkları keşfederek bunları gerçek sahibibine atfeden, bundan sonra O'na olan hayranlık ve şükranlarını iletmek için yollar arayan, O'na hürmet ve saygiyla teşekkür eden insan, varlık aleminin göz bebeği olan insandır.