Her şeyin bir sınırı var. O sınırı aştığımızda önce kendimize etmiş oluruz, bunu unutmamak gerekir. Çünkü hayatta kurallar vardır ve adalet her şeyin
kendine mahsus olan yere konulması demektir. Bir şeyi olması gereken yerin dışına aldığımızda hem ona hem de kendimize zulmetmiş oluruz.