Eski zamanlarda birbirinden uzak ülkelerde daha çok otorite sahibi olanların ve toplumsal tabakalarda daha üstün olanların güneşin neslinden geldiğine inanılırdı.
Aslan burçları yada 5. Evi güçlü yerleşimde olup iyi çalışanlar oluyor bu kişiler de işte yönlendirilmeyen enerji başıboş kalıp en ilkel haliyle ortaya çıkınca o zamanda korkunç narsist insanlar oluyorlar.
Velhasıl asalet var asalet var ancak güney düğüm Aslan Yay oğlak olanlar doğuştan asil doğar onların da gölgesi kibirdir, farkında olup dengelerlerse ne alâ dengelemezse hayat onları sürekli kibiriyle sınar ta ki farkına varana kadar.