veritas vos liberabit
gitti ekl ü gitti şürb ü gitti hâb ( s.27 Tûtînâme )
Sanma ey hâce ki senden zer ü sîm isterler
Yevme lâ-yenfau da kalb-i selîm isterler
"Karanlığın en koyu ânı, aydınlığın en yakın olduğu andır," derler. Bunu ceberrut bir iktidarın, insanların hayatını karartmışlığı nedeniyle söylerler. Yani, "Dibe vurduk, artık buradan yüzeye çıkarız" inancı gibi bir şey. İyimserlik mi? İşe yarıyor mu? Bilemedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖