《 Xâçirek 》

《 Xâçirek 》
@Umutcicegi2565
Rüzgar bile yanar aslında
Seni duymayan kulağa istediğin kadar dil dök ne fayda ....
Reklam
Çiçek açsın mı gönlünüz?O zaman tebessüm ediniz zarifçe tüm anlamsız boş hüzünlerinize.. Sabahattin Ali
Aynen öyle..
-Deve kuşuna "uç" demişler "Ben deveyim" demiş ,o zaman"koş" demişler Ben "kuşum" demiş. Herkes işine geldiği gibi..
...Hayırlı Sabahlar....
De ki; Ben ağaran sabahın Rabbine sığınırım. Felak-1.Ayet
Keşke demek için bile geçtir vakit ! Geçti ömür bir âh ile! İçi dolu Eyvâh ile...