Umut

İçimdeki o dehşetten ve kaybolmuşluk hissinden, o sonsuz yalnızlıktan kaçmak istiyordum ama tabii ki kaçış yoktu.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Bir adım ötede ama bir ömür kadar uzak. Bir nefes kadar yakın ama bir sarılma kadar uzak. Ne kadar zaman geçerse geçsin, bazı yaralar kabuk tutmaz.
Bile isteye yakılır mı bir can? Bile isteye paramparça edilir mi bir kalp? Bu kadar kötü mü olmak zorundadır insan?..
Yanmak sadece fiziksel bir şey değildi Hafız. Yanmak kalpteydi. Yanıp yanıp kül olmak; Soğumak, üşümek kalpteydi..
Bize yaramıyor Hafız. Ya göz değiyor, ya söz. Tamam şimdi oldu diyoruz, ya kül oluyor, ya köz..
Reklam