Umut

Bu aralar ihtiyacım olan tek şey derin bir uykuya dalıp, sonsuza kadar uyanmamak. Çünkü çok yoruldum. Beynimden geçenler kalbimi parçalıyor. İçime attıklarım ruhumu çürüttü..
Aralık isimli okura yanıt verildi
Umut
Bence ben ve benim gibi olan herkesin bundan sonra güzel olacak tek şeyi iletide de belirttiğim üzere sonsuza kadar uyumak. Teşekkür ederiz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kanmayın kızlar, kanmayın!!!!
“Ellerimi mazur görün, titremelerinin nedeni daha önce sizinki gibi güzel ve nazik bir eli kavramamış olmalarındandır. Kadınlardan bayağı uzaklaştım. Gerçi hiçbir zaman yakınlaşmamıştım da. Çünkü hani yalnızım ya ben… Kadınlarla nasıl konuşulması gerektiğini dahi bilmiyorum. Bağışlayın, umarım size aptalca bir şey söylememişimdir.”
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Umut isimli okura yanıt verildi
Umut
sultan Mesele şu ki gerçekten seven insanların değeri bilinmez. Kolay lokma olarak gözükür her zaman. Hayırlı günler sana kardeşim :))
Kanmayın kızlar, kanmayın!!!!
“Ellerimi mazur görün, titremelerinin nedeni daha önce sizinki gibi güzel ve nazik bir eli kavramamış olmalarındandır. Kadınlardan bayağı uzaklaştım. Gerçi hiçbir zaman yakınlaşmamıştım da. Çünkü hani yalnızım ya ben… Kadınlarla nasıl konuşulması gerektiğini dahi bilmiyorum. Bağışlayın, umarım size aptalca bir şey söylememişimdir.”
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Umut
Genellikle Kanması gerekilenlere kanılmadığı için sonucu böyle başlıklar oluyor işte :))
Bize yaramıyor Hafız. Ya göz değiyor, ya söz. Tamam şimdi oldu diyoruz, ya kül oluyor, ya köz..
sultan isimli okura yanıt verildi
Umut
🌹🤍