📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki sen başka birinin göğsünde uyuyacaksın
Ben de ıslak ve soğuk yastığımla
Ölene dek senin hayalinle yaşayacağım
Belki adımı bile hatırlamayacaksın
Oysa ben güldüğünde beliren dudak üstü çizgilerine kadar anımsayacağım.
Geriye dönüp bakıyorum ara sıra
Sahi neydi bu gözlerimi dolduran?
Tam da hayal kadar
Ufak tefek avuç içi sevgi kokan
Sahi neydi sevgi denen şey?
Unutmazdım o gecenin karanlığını
Adını sayıklayarak bölünen uykularımı
Bilirdim çok geç kaldık
Hiç tanışmasaydık ne vardı?
Sen de üzülmezdin ben de
Belki hiç görmesem
İstemeden kırmazdım düşlerini
Unutma ki ben;
Kendimin yokluğunda bile sevmiştim seni
Kendimin yokluğunda bile tutmuştum ellerini
Zihnimin yorgunluğunda bulmuştum seni
Zihnimin karanlığında kaybettim gözlerini