benim çok sık karşılaşmadığım sakin bir dille yazılmış hoş bir kitap .
konusu ; başkarakterimizin bir anda hayatının darmadağın olmasıyla başlıyor ve bundan sonra seulde bulunan bir mahalle kitapçı açmaya karar veriyor ...
Kitabı birçok kişinin okuyup önermesi beni bu kitabı almaya yöneltti . Peki deydimi ?
Bence kesinlikle deydi . Ortalarında biraz sıkılsamda kitap harikaydı sadece bazı zamanlarında dişimi sıkmam gerekti .