Aşk-ı Münteha

Aşk-ı Münteha
@Uohk
İnsan vasiyeti cebinde gezmeli. Helâlleşmeli eşiyle dostuyla. Geldiği ve döneceği Rabbiyle en çok da. Benden yana Helâl olsun demeli. Ey Rabbim. Ey tek sahibim. Sevenim❗️ İstemeden verenim. Başa kakmayanım. Vefalım. En çok da Senin kıymetini bilemedim; Affet❗️ demeli. Vakit dar Azık noksan Yol meçhul. 🤷🏻‍♀️
1000Kitap
Reklam
Haberin yok❗️ Ama birinin kalbine iyi geliyorsun.❤️💙
1000Kitap
“Hiçbir şeyi tek başına yeme.” diyen sahabenin sözünü Karıncalar tutuyor ancak. İnsan olmanın verdiği güzellik Soluyor durmadan, bir bak.
1000Kitap
En büyük servetim zaman ve yüreğimmiş. İkisini de bilmeden tükettim haybeye. Tükendiğim de bildim... Ama ne çare... Ne giden zaman geriye gelir, ne de tükenen yüreğim yerine.🤷🏻‍♀️
1000Kitap
Ben her Eylül Biraz Attila ilhan olurum. Mecbur kalırım sana sen bilmezsin. Sonra aklıma bir Cemal düşer Bir şiir ısmarlar bana konuşuruz Eylül’ den. Sen bilemezsin kaç Didem çıkar içimdeki ahlat ağacından, Gölgesine razı bir fesleğen olurum onunla. Yüzüme yüzüme vurur geç kalmışlığımı. Otuz beş yaş şiiriyle Cahit Sıtkı Sonra fısıldar kulağıma bir Orhan Veli. Beni bu güzel havalar mahvetti. Ben her Eylül, Biraz sen olurum. Biraz ben, Biraz onlar...😊
1000Kitap
Reklam