Aşk-ı Münteha

Aşk-ı Münteha
@Uohk
Ben hâlâ karanlıktan korkan, Çizgisiz kağıda düz yazı yazamayan biriyim. Bu kadar hüzün yorar beni...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arkeolojik bir kuşkum bile yok; dünyanın ilk gözyaşı Kerbela'ya akmıştır. Hüseyin'e ağlamayan henüz ağlamamıştır❗️ #10Muharrem
1000Kitap
Neden ben der kadın❓ Onca kadın varken,neden beni seviyorsun❓ Adam yüzünde hafif bir tebessümle başlar anlatmaya... Neden mi sen❓ Çünkü senin yüreğime dördüncü cemre olarak düşmeni seviyorum. Çünkü seni seviyorum kızım dediğimde nefessiz kalışını seviyorum. Çünkü herkesi her şeyi, unutturup hafızamı sıfırlamanı seviyorum. Çünkü omuzlarında taşıdığın ve sadece benim görebildiğim o bir çift kanadınla cennetim oluşunu seviyorum. Çünkü adının geçtiği her yerde, kalbimdeki ani ritim değişikliğine sebep oluşunu seviyorum. Çünkü tüm umutlarımı,bir bir yaktığım bir gecede karşıma çıkışını seviyorum. Gözlerindeki huzurun tüm benliğimi kaplamasını seviyorum. Çünkü kaybolduğum tüm yolların sana çıkıyor olmasını seviyorum. Çünkü bana aşk nedir diye sorduklarında avazım çıktığı kadar adını söylemeyi seviyorum. Çıkarsız, korkusuz ve çılgınca yanımda oluşunu seviyorum. Çünkü seni gözükara bir sevdanın en mert duruşuyla seviyorum. Demem o ki hatun seni sevmem için sayısız nedenlerim var. Şimdi yasla o kutsal omuzlarını sineme, yasla ki cenneti koklayarak öpeyim seni.💙🦋
1000Kitap
Ey ayrılığı andıran yakınlık, Ey susuş, ince ve derin hasret; bana benziyorsun. 😎
1000Kitap
İnsan çok kötülüğe tanık olunca alnından öpüyor yalnızlığı...
1000Kitap