Okuyucu olarak karakterle birlikte kandırılmadığınız tek bir sayfa yoktu...
Ama karakter gelişimleri ve bir kişinin zulmünden ve baskısından kaçmak için birinin ne kadar ileri gidebileceğini kitabın sonunda çok iyi gösteriyordu
CaravalStephanie Garber · Dex Kitap · 20232,486 okunma
O kadar güzeldi ki kelimelerim anlatmaya yetmiyor. Kitabın olay örgüsü, karakter gelişimi, kurgunun sonuçlanması, karakterlerin insan olduklarını belli etmeleri (bir çok distopik ve fantastik kitapta belli değil), savaş sahneleri hepsi o kadar mükemmel ki anlatamam okumanız gerekiyor. Tüm hayatın griliğinin seri boyunca yüzümüze vurulması o kadar güzeldi ki son sayfalara geldiğimde bu 5 insanı ölümüne özleyeceğimi hissettim ki bitirmemin üzerinden beş dakika geçmesine rağmen oldukça özledim. Tüm karakterlerin kitabın sonunda kocaman bir sarılmaya ihtiyaçları vardı
TÜM KİTAP HODBİN ÇOK İYİYDİ