Seko

Seko
@Userrrrr123
يَا بَاقِى أَنْتَ الْبَاقِى
" Bizi nimetleriyle yediren ve içiren ve bizi İslam üzere bulunduran Allah'a Hamd olsun.." (Tirmizî, De'avât 55, Ebû Dâvûd, 'Et'ime', 52)
Reklam
Bir çıkmazın varsa, unutma: Allah kapalı sandığın yerden bile yol açar.
İçinde isimsiz hüzün mü var? Bil ki her hüznün arkasında Allah' ın ayrı bir rahmeti gizlidir.
Allah hiç kimseyi verdiği imkândan fazlasıyla yükümlü kılmaz. Allah,bir güçlükten sonra bir kolaylık yaratacaktır... (Talak sûresi 7.ayet)
Takdir senindir; Ya Rabbi Sen ki imkansızı mümkün kullansın; Darda koyma bizi, dara düştüğümüzde de şükredenlerden eyle bizi... Amin
Reklam