Seko

Seko
@Userrrrr123
يَا بَاقِى أَنْتَ الْبَاقِى
Hayat zordur bazen, önemli olan elinden geleni yaptıktan sonra Rabb'ine sığınmak. Sonra da Rabb'inden geleni kabul etmek. Neden böyle oluyor diye kendini yıpratma gün gelir en güzeli seni bulur... Rabb'im gönlüne göre versin...
Reklam
Kalbindeki fırtına dinecek. Allah, fırtınanın da huzurun da sahibidir... Sabret
Nefis firavundur. Sakın doyurma. Başına kral kesilir..(Hazreti Mevlâna)
Sen çok değerlisin! Kalbine iyi bak.
Bir şeyden vazgeçmek zor geliyorsa bilin ki Allah daha güzelini saklıyordur. Her şeyde vardır bir hâyır...
Reklam