Ayan

Ayan
@Userw
İlk bakışta aşka inanan çok saf olmalı bence
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Olduğu gibi görünmeliydi insann
İyi gecelerrr, iyi uykularrr💜
Keşke sana hisslerimi açıkca söyleye bilseydim Sana deli gibi aşık olduğumu anlata bilseydim💃🏻(şarkı çok iyi yaa)
Hayat mutlu olmamak için çok kısa:)