Ayan

Ayan
@Userw
Bilirmisin azizim? Ağlamamak için gülüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Karşıma doğru insan çıkmadı belki de evet, ama, konumuz şu ki, tüm bunlara rağmen ne zaman bir aşk şarkısı dinlesem hüzünleniyorum. Bazen kendimden gizli sevgilim mi var diye düşünmüyor değilim. Çünkü şarkı ayrılığı anlatıyor ve ben ağlayacak gibi oluyorum. Şarkı özlemi anlatıyor başımı sallıyorum. Evet diyorum ya, evet. Özlemden öleceğim diyorum. Ama kimi özlüyorum? Yok. Kimse yok. Benden giden kimse yok. Olmadı. Çünkü bana gelen olmadı. Bende kimseden gitmedim. Çünkü ben de kimseye gitmedim. Yani sevgili Cem Adrian, haklisin, ben onu çok sevdim. Ama kimi?
Insan neden sevilmez ki? Ama yok mesela ben baska biri olsam kendimi sevmezdim....
Beni akşam akşam ağlatan herkesden nefret ediyorum....
Okurluk rozeti geldiiiiii😁