THE END

THE END
@Utku_34
“Satranç” Üzerine “ Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı. “
Tıbbi sekreter
Ağrı
Ağrı, 19 Ocak 2000
7 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#herhikayeninbirbasivebirsonuvardir. Ne yapıyorsun Vi? Düşünüyorum Moon. Neyi neden düşünüyorsun Vi. Söyleyemem Moon. Neden Vi benden ne saklıyorsun? Gidersin yanımdan. Bırakıp kaçarsın sonra. İstesem de gidemeyeceğimi biliyorsun Vi sen gitmedikçe ben hep buradayım. Yani söyleyeceklerim gitmene sebep olabilir. Gitmek isteyebilirsin. Hadi ama vi konuyu değiştiriyorsun. Tamam ben yalan söyledim Moon. Sevmediğim o yalan ne çok dolanıyor dilime bir bilsen. Ben yalan söylemek zorunda bırakılıyorum Moon. Başta toparlasa da içimden yara bırakıyor Moon. Enerjimi sömürüyor. Gözlerime kara bir perde iniyor. İçimde nefret biriktirmeme neden oluyor. Yalan söyleme o zaman Vi. Ben bir insanım Moon insanlar yalan söyler. Hayır Vi değilsin. Unuttun mu sürüden ayrıldın. Hatırlıyorsun. Unutmadım ki Vi.
Delirmenin insanı yaşattığı söylenir; en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir... #theend
... Bir leke, silmeye - gör, Leke kalır, sen çıkarsın. ... Çiçek Senfonisi, Özdemir Asaf #theend
Son Bir insana bir insan herhalde elbet yeterdi. Fakat o da olmayınca? Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali #theend