"Sanatı ele alırken güzel, çirkin, gerçekçi, iyi, yetenekli gibi geleneksel sıfatlara başvurmaksızın her sanat eserinin kendi çağının aynası olduğunu hatırlamamız gerektiğini... Bu bilgiyle çağdaş sanat eserlerinin yer aldığı bir galeri gezisinde "Bu da sanat mı şimdi, çok çirkin ve basit!" dediğin anlar üzerine tekrar düşünmeye davet ediyorum seni. Velev ki bir aynaysa? Güzellik, özgünlük, yetenekten uzak; çirkin, röprodüksiyon ve basit olan aslında ne? Bizim zamanımız mı?"