Bunun üzerine efendi dedi ki, iyiyi ve kötüyü öğrenince insan tanrı'ya benzedi, bir tek hayat ağacının meyvesini toplayıp yemen ve sonsuza kadar yaşaman kalmış, aynı evrenin içince iki tanrı, bir bu eksikti, işte bu yüzden seni de kadınını da bu cennet bahçesinden kovuyorum.
Aynen dediği gibi, o tatlı hayat sona ermişti.