Elf

Elf
@Vantelf_
Çünkü yaşamın sırrı acı çekmektir,her şeyin arkasında saklı olan odur.
Reklam
Herkes sevgiye layıktır,layık olduğunu düşünenler dışında.
Aşkta da,edebiyatta da incelikler vardır,sen ikisine karşı da duyarsızdın.
Gurur pencerelere parmaklıklar takmıştı,gardiyanın adı "nefret"ti.
Sevgiyi besleyen hayal gücüdür;hayal gücü bizi bildiklerimizden daha bilgili, hissettiğimizden daha iyi,olduğunuzdan daha soylu kılar.Bize hayatı bir bütün olarak gösterir.Başkalarını hem gerçek hem de ideal ilişkilerinde anlamamızı yalnızca hayal gücü sağlar.Sevgiyi yalnızca güzel şeyler, incelikli düşünceler besler;ama nefreti herhangi bir şey besleyebilir.
Reklam