Yaşamak sakinlik ister kitabın ismi ve üzerindeki caretta carettanın uyumu için almıştım ve kişisel gelişimi destekliyecek,sevdirecek güzel bir kitap. sorunlarımızın neredeyse hepsinin ele alındığı okuyanın durup kendi hatalarını anladığı bazı yerlerde altını çizip kendinize not olarak saklıyacağınız bir kitap.
3S,yi önemse
.sadelik
.sakinlik
.sessizlik
Bunları yapman için gerekense erteleme ve kendine inan.
Kitap SEN YAVAŞLADIĞINDA HER ŞEY DÜZELECEK desede bitirmek için hızlı hızlı okuyacaksınız.sakin bir dille yazılmış severek okuyacağınıza eminim.
Senin öncelikli sorumluluğun sensin… kendin olmalı,kendin gibi yaşamalısın. Kimsenin mutluluğundan, başarılarından, sağlığından,
İşinden,hayatından sorumlu değilsin. Çocuğunla ilişkinde bile bu açıdan sınırların olmalıdır. dünyada en çok sevdiğin insanın bile senden sınırsızca talepte bulunma ve senin tarafından mutlu edilmeyi bekleme hakkı yoktur.