Elçin...

Elçin...
@VeRa61
Bir yer bulalım, dünyadan uzak.
Ben böyleyim işte, dedi. Ben garip bir kadınım…Benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız…Çok manasız kaprislerim, birbirine uymaz saatlerim vardır… Hülasa arkadaş olduğum kimseler için pek müziç ve anlaşılmaz bir mahlukum. #sabahattinali
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar oysa hiçbir şey istemiyor içim. Oğuz Atay
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir. Küçük prens
Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum. Reşat N.Güntekin
Hey benim paşa gönlüm, yılları çürüttün mü? Bunca zaman sonunda kendini büyüttün mü?