Elçin...

Elçin...
@VeRa61
Bir yer bulalım, dünyadan uzak.
Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum. Reşat N.Güntekin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu insanoğlu ne tuhaf bir yaratık. Dıştan bakınca sadece deniz gibi yüzeyini görürsün. Oysa ruhu öylesine derin bir kuyudur ki dibi asla görünmez. Derinliklerinde neler gizler ne fırtınalar kopar neler akar söylemez, bir gün bir balıkçının ağlarına takılana kadar sessizce yüzer gider..
Soralım kendimize: Nedir yaşamak? Çağın sırtımıza yüklediği dertleri bir bir taşımak mı, bizim olan bu hayatı başkaları için ziyan etmek mi?
Hey benim paşa gönlüm, yılları çürüttün mü? Bunca zaman sonunda kendini büyüttün mü?
Hohlayınca üşüyen ellerim ısınır, birkaç sıcak nefesle. Yeter ki karlar yağmasın yüreğime. Yüreğim üşürse ısınmaz ne nefesle, ne ateşle, ne güneşle.