veni9898

@Venetaveni·
·
sabitlendi
Bütün dünya bana karşı olsa da Allah yanımda ☝️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsesizliğini sadece kimsesiz olan anlayabilir
Bir sabah uyandığımda herkes hayatımdan gitmiş olacak mı? Evet. Peki bu benim umrumda mı? Tabi ki hayır...
Yalakalık yaparak elde ettiğin servet kaybettiğin şerefe değmez demiş Yılmaz Güney. Ne kadar da haklı... 5 kuruş için kendimizi kimseye ezdirmemeliyiz ne iş yerinde, ne de aile içinde, çünkü insan gerçekten iyilik yapmak isterse karşılık beklemeden ve kimsenin başına kakmadan yapar.
Belki de insan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu