📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek başıma değildim; etrafımda hep birileri vardı ama ruhumun hayatta kalmasının bana bağlı olduğunu biliyordum. Başımın çaresine bakmam gerektiğini biliyordum.
Kesinlikle en sevdiğim vakit geçirme yolu kitap okumak. Kesinlikle biliyorum ki okumak insanı açar. Okumak sizi açığa çıkarır, zihninizin imkân verdiği her şeye ulaşmanızı sağlar. Okumakla ilgili en çok sevdiğim şey, insanı yukarılara taşıması ve daha yukarılara taşımaya devam etmesi.