Meltem

Meltem
@Ventusbl
𝓚𝓮𝓷𝓭𝓲𝓶 𝓲𝓬𝓲𝓷 instagram.com/themeltopia?igs...
Çirkin de olsan güzel de sev kendini diyordu. Herkes kendinde olmayana bir özlem duyuyordu. Anladı tavus kuşu tüm olanlar sonunda, herkes kendi güzelliği ile geliyor bu dünyaya. Kendisini sevmeyen uğrar elbet hüsrana.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hemen eksik olan tarafları görmeyin. İnanın kendinize, güçlü yanı besleyin.
Kendinden daha güçlü korkusu vardır herkesin..

Meltem

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2 saatte okudu
·
2022 36. kitabı
Şermin Yaşar
8.9/10 · 8,1bin okunma
Sevdiğin işi yaparken mesai saatin yoktur evlat!