Vera

Vera
@Vera11
Sözlerimin anlamı beni ürkütüyor Böylesine hazırlıklı değilim daha. Bilmek. Buda ürkütüyor. Gene de biliyorum : Kapanmaz yağmurun açtığı yaralar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında. Aşklarım, inançlarım işgal altındadır Tabutumun üstünde zar atıyorlar Cebimde adreslerden umut kalmamıştır
Var mısın yok yere ağlamaya..
Ve artık anlatmak için yeryüzünün tuğlalarını Seni anlatıyorum
Gönlüm ne dertlidir, ne de bahtiyar; Ne kendisine yâr, ne kimseye yâr, Bir rüya uğrunda ben diyâr diyâr, Gölgemin peşinden yürür giderim. NFK