Ayşegül

Ayşegül
@Vera890
İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım.
"Bazılarının kendileri kadar büyük acıları vardı."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Belki yüzüncü kez soruyordum. "Dört gözle bekleyecek neyim vardı?"
Hayatımda yeni Bir gün diye bir şey yoktu,her gün bir öncekinin tekrarıydı.
Daha önce pek fazla okumuyordum.kitaplar evimizde pek sık görülmezdi.ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü.'Karnımızı doyurmak zihinlerimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.'
Evet,dudaklarımla konuşamıyordum ama şimdi sözlerden daha kalıcı şeylerle konuşacaktım ; yazılı sözcüklerle.