sümeyyedgr

sümeyyedgr
@Vera_dgr
Çünkü insana en çok kitap yakışıyor ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor...F.Kafka
maliye
Lisans
Elazığ
1994
29 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı

sümeyyedgr

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
16 günde okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2022 13:09
·
2022 16. kitabı
M. Kemal Sayar
8.3/10 · 3.417 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, yaşamak yorulmaktadır; ama bunun için güzeldir. Var olmak ve var kalmak, cesaret ister.
Yalnızlık, yalnız kalmanın sancısı iken; tek başınalık yalnız olmayı seçmenin zaferidir.
Sayfa 68 - Kapı yayınları·Kitabı okudu
Kafka,"masamda otur ve dinle. Hatta dinleme bile, sadece bekle, sessiz, sakin ve tek başına olmayı öğrenmek gerek. İşte o zaman dünya senin karşında maskelerini indirecek, kendisini sana sunacaktır.
Sayfa 67 - Kapı yayınları·Kitabı okudu
Varlığın ölüme aktığı bir dünyada bizi canlı kılacak şey hayatı gerçekten yaşamaktır.
Kapı yayınları·Kitabı okudu