Babamla annem, birbirlerini öylesine sevip değer vermişlerdi ki evde asla bir tartışma ve kavga görmemiştim. Birbirlerine "Cennetliğim" diye hitap ederlerdi.
"Cennetliğim" sözünü sahabeler, "Ebedi olarak cennette beraber olalım." anlamında kullanırlarmış.