Veronica

Veronica
@Veronicaaa
Beklemek cehennemdir. Ama beklerim seni.
Ben şimdi gidiyorum fakat ne zaman çağırırsan gelirim.
Reklam
Bir şeyin nasıl değil neden yapıldığını ögrenmek istiyordu. Bu utandırıcı olabilir. Birçok şey hakkında 'neden' diye sorarsan ve bunu sürdürürsen, sonunda epey mutsuz olabilirsin.
İnsan bilmediği şeyden korkar hep.
Bugünlerde insanların birbirini nasıl incittiğini fark ediyor musun?
Reklam