Aslında, ilim denilen vâkıanın mücerret gayesi, insanın kendi nefsini beğenmekten alıkoyması, ilimde derinleştikçe, kendi hiçliğini, aczini daha derinden hissetmesine yol açmasıdır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendini düzeltmeye kararlı kimse, başkasına güvensizlik yerine güven duygusu vermeli değil midir?
Ben, asıl kendi hatalarından kaçan, kendi hatalarını görmezlikten gelen tavırdan korkarım. Çünkü insan hatasını sürdürmeye niyetli olduğunu, en kötüsü, adam olma niyeti taşımadığını belirtmiş olmuyor mu?