Kitabın ismi ön planda tutarak okumak istediğim; giriş kısmında yazarın kavramlar ve bilgileri dökmesi çok hoşken sayfa 30-70 arası ayetleşmesi baya boğucuydu.( O sayfaları atladım) Ondan sonra ise yazarın tecrübe, tavsiyeleri ve alandaki noksanlıklardan dem vurması kitabı anlamlı kılmış.
En iyi analizi yapan kişi, herkes bir noktaya bakarken, o noktaya yönelen bakışları izleyen kişidir. Bakış açınızı ne kadar geniş tutarsanız, doğruya ulaşmanız o kadar hızlı olur.
Adaletin etkin olmadığı ülkelerde insanlar suç işlemek için pervasızlaşırlar ve zayıf insanların üzerine giderler. Oysa adalet en zayıfı en güçlüye karşı koruyan zırh değil midir?