Boşlukta sıkışıp kalmış insanlar; boş zaman, boş alan yoklugunda oradan oraya sürüklenirken, yaratıcılık umurlarında bile değil.. bir boş zaman bulup, boş bir koltuğa kendi boşluklarını yığılırcasına bırakıp boş alanı kendi boşluklaryla doldurmak için bütün koşuşturmacaları.. Ben de yorgunluktan kaçsam.. boş bir zaman bulsam, kendi boşluğumu dinlendirecek boş bir alana kendimi bıraksam.. boşluğumu kendimle doldursam..kendime kavuşsam, yeniden yaratsam kendimi.. Dolsam..çok dolu, çok kalabalık olsam, sonra daralsam, boş alanım kalmasa, hiç boş zamanım olmasa.. böylesine bir kısır döngü yapsam boşluktan.. ya da yepyeni bir güne gülerek başlamak için daha fazla saçmalamadan uyusam