Sel

Çok yalnızlar bu gece tüm aşıklar..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gece çocuk benim için tut ellerini.. Çocuk kalbim Mutlu yıllar.. 💙
Sarsılmaz düşüncemdir; incitecekse dokunmamalı, renk katmayacaksa dahil olmamalı, anlam bulmayacaksa konuşmamalı. Birinin hayatında varlığının güzelliği yoksa kuru kalabalığın bir önemi yok. Güzel olan dert olmak değil, dert almak...
En yakınım bile anlamıyorken, umursamıyorken anlattıklarımı.. Ben kimden neyi ne gibi bir destek beklediğimi sorgular oldum. Teşekkürler can dostlar sağolun varolun🫡
Bu vatan, ayakta duramayan evlerin omuzlarında yükseliyor..!