Sel

Bilip de keşke bilmesem dediğiniz en iğrenç akım vol1
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorumlara "Yavrum" yazın devamını klavye tamamlasın! ( Eksik kalsam ölürdüm nxnejxh)
Odamın hayaletisin sessizliğine aşığım..
İyi geceler⁰²'²³
"Milena, kıskanç değilim. Ya dünya minicik ya biz dev gibiyiz, en azından dünyayı tümüyle doldurmaya yetiyoruz. Kimi kıskanacağım bu durumda? ‘’
Alıntı