Sel

Kıskananlar, delirlenler, egolusun diyenler oldu. Dedim olabilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Küçük de olsa akılda kalan bir alıntı bırakır mıyız. İyi geceler ✨💙
Varlığın yeterdi çocuk..
Geleceğin bim kasiyerleri
Klas bir sohbet iletisidir. (Saçmalamak serbesttir!) - DC için dişli rakip aranıyor wjjzjw